22.05.2013 10:11

Po MLS przyszedł czas na NFL

Microsoft kontynuuje marketingową ofensywę na polu amerykańskich sportów. Teraz przyszła pora na kilkuletni kontrakt z władzami ligi NFL.

Niedawno pisaliśmy o tym, że Microsoft parafował umowę, dzięki której MLS pomoże promować system operacyjny Windows 8. Współpraca z NFL ma zaś zaowocować zwiększeniem popularności konsoli Xbox One.

Według nieoficjalnych doniesień kooperacja będzie kosztować Microsoft około 400 milionów dolarów i trwać ma przez najbliższe pięć lat.

Dzięki nowej konsoli oraz urządzeniu Xbox SmartGlass fani będą mogli stanąć twarzą w twarz z zawodnikami NFL. Dzięki spersonalizowanym ustawieniom dobiegać będą do nich także najciekawsze informacje ze świata futbolu amerykańskiego.

Umowa ma także zrewolucjonizować rozgrywki NFL. Trenerzy i zawodnicy będą bowiem mieli dostęp do najnowszych technologii Microsoft. Nowe tablety mają ułatwić komunikację trenerów z zawodnikami, a podobnych nowinek ma być więcej.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing