20.05.2013 08:12

„Mistrzowski” Intersport

Jedna z największych sieci sklepów z odzieżą i akcesoriami sportowymi będzie pełnić rolę oficjalnego sklepu Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2014 roku.

Intersport podpisał bardzo interesującą umowę z FIFA. Sieć sklepów, która swoją główną siedzibę ma w Szwajcarii została oficjalnym sklepem Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2014 roku. Na mocy tego kontraktu w 550 sklepach tej firmy w 20 krajach ustawione zostaną specjalne stoiska poświęcone mundialowi.

Co więcej Intersport będzie mógł także produkować oficjalne, licencjonowane produkty przyszłorocznych Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Nie jest ani pierwsza, ani ostatnia współpraca tej firmy z piłkarską centralą.

Intersport pełnił bowiem podobną funkcję przed Mistrzostwami Świata w piłce nożnej kobiet w 2011 roku. Będzie także oficjalnym sklepem Mistrzostw Europy w piłce nożnej, które w 2016 roku odbędą się we Francji.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing