18.05.2013 07:12

Japońska historia kolarstwa

Zazwyczaj niewiele osób spoza Japonii kojarzy ten kraj z kolarstwem, jednak w ostatnich latach sport ten zyskał na popularności.

 \"\"Podobnie jak wielu innych kolarzy, pochodzący z Nagano Takashi Miyazawa zachwycił się kolarstwem oglądając Tour de France. Jednak Miyazawa różni się od większości z nich – szybko zdał sobie sprawę, że jeśli ma zostać profesjonalnym kolarzem, będzie musiał przenieść się do Europy. Życie na Starym Kontynencie, daleko od rodziny i ojczyzny, wiązało się z pewnymi wyrzeczeniami, ale Miyazawa był gotów zrezygnować ze znajomego mu domu, zaakceptować nową kulturę i ciężko pracować, aby zrealizować swoje marzenie i pojechać w peletonie. W najnowszym wideo na stronie www.saxocycling.com mówi: – Profesjonalni kolarze zmuszeni są do wielu wyrzeczeń. Tak naprawdę to właśnie czyni nas profesjonalistami.

 
W 2001 r. pokazał prawdziwe oddanie i miłość do swojej rodziny, oddając połowę swojej wątroby matce i na jakiś czas odkładając na półkę swoje marzenia. Mimo to, jego determinacja i oddanie kolarstwu nadal trwały. Obecnie mieszka we Włoszech i jeździ dla Team Saxo-Tinkoff, należącej do UCI World drużyny kolarskiej, do której dołączył w 2012 r. 
Romain Witomski, dyrektor ds. marketingu w Saxo Bank, specjalizującym się w inwestycjach i transakcjach on-line, mówi: – Dzięki zintegrowanej kampanii marketingowej chcieliśmy zrobić coś innego, dostępnego dla wszystkich. Nasi Klienci zazwyczaj świetnie posługują się nowymi technologiami, aktywnie interesują się mediami społecznościowymi i z nich korzystają. Byliśmy przekonani, że międzynarodowy zestaw profilów zespołu, odzwierciedlających zasięg Saxo Bank i jego 25 biur na całym świecie, przedstawionych w fantastycznych filmach publikowanych w mediach społecznościowych, będzie interesującą propozycją.
 
– Takashi Miyazawa jest dla nas ważnym cyklistą. Mamy wspaniałe biuro w Japonii i widzimy silny wzrost w regionie Azji i Pacyfiku. Jest to kolarz, którego zarówno nasi pracownicy, jak i Klienci chętnie obserwują. Wykorzystaliśmy też publikację tego filmu do przedstawienia nowej wersji strony internetowej saxocycling.com – dodaje.
 
Nowa strona internetowa saxocycling.com startuje w środę 15 maja. Znajdują się na niej nie tylko podstawowe informacje konieczne do tego, aby rozpocząć inwestowanie, ale wszyscy fani kolarstwa będą również mogli wziąć udział w konkursie związanym z Tour de France i wygrać dwa bilety na ostatni etap Tour de France 100 w Paryżu.
 
Saxo Cycling Film Project składa się z 10 krótkich filmów nakręconych przez fotografa Fredrika Clementa, który pracuje dla Team Saxo-Tinkoff od kilku lat. W siedmiu filmach przedstawiono każdego z cyklistów, pasję dla kolarstwa, podejmowanie ryzyka i budowanie zaufania do własnych możliwości, jak również życie kolarzy w ekipie Team Saxo-Tinkoff. W dwóch filmach przedstawiono najważniejszych pracowników drużyny. Ostatnie wideo, przed Tour de France, jest podsumowaniem sylwetek wszystkich przedstawionych osób i zostanie opublikowane po starcie Wielkiej Pętli.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing