Waitrose sponsorem krykieta
Brytyjska sieć supermarketów Waitrose została strategicznym sponsorem angielskiego krykieta. Kontrakt obowiązywał będzie przez trzy lata.
Trzyletni kontrakt z angielską i walijską federacją krykieta (ECB), zastąpi w roli głównego sponsora firmę ubezpieczeniową Brit, która rezygnuje z tej funkcji od przyszłego roku. Logo Waitrose pojawi się na koszulkach reprezentacji narodowych, począwszy od turnieju na Sri Lance w maju przyszłego roku.
Umowa uprawnia Waitrose do wykorzystywania wizerunku ECB, a logotyp firmy pojawi się również na biletach produkowanych na potrzeby wszelkiej maści rozgrywek.
Według brytyjskich gazet, porozumienie warte jest 20 milionów funtów.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



