03.05.2013 19:39

Kaspersky Lab nadal z Ferrari

Kaspersky Lab, producent rozwiązań do ochrony danych, został dostawcą produktów bezpieczeństwa IT dla koncernu motoryzacyjnego Ferrari.

Kaspersky Lab nadal z Ferrari

\"\"Kaspersky Lab sponsoruje Ferrari – znanej na całym świecie firmy związanej ze sportami motorowymi – od trzech lat, a rok 2013 wynosi współpracę tych dwóch firm na zupełnie nowy poziom – po podpisaniu w kwietniu 2013 r. pięcioletniej umowy handlowej Ferrari zostaje klientem Kaspersky Lab, otrzymując od specjalistów w dziedzinie ochrony IT całkowite zabezpieczenie swoich punktów końcowych.

We współpracy z działem ICT Ferrari, firma Kaspersky Lab dostosowała swoje rozwiązanie do specyficznych potrzeb Ferrari. Rozwiązanie to zostało opracowane po sześciu miesiącach rygorystycznych testów zgodności i porównywania z produktami innych dostawców zabezpieczeń IT. Rozwiązanie Kaspersky Lab przeznaczone do ochrony punktów końcowych jest obecnie instalowane na około 4 000 komputerów Ferrari, a w następnych latach produkty firmy będą wdrażane na kolejnych urządzeniach, aby docelowo objąć całe zaplecze IT firmy Ferrari.

– Firma Kaspersky Lab, mimo że pochodzi z zupełnie innego sektora przemysłu, jest związana z Ferrari dwoma głównymi czynnikami – podążaniem z możliwie najwyższą prędkością oraz nieustannym poszukiwaniem synergii. Jesteśmy jak Ferrari na naszym własnym obszarze działania – szybcy w reagowaniu na najnowsze zagrożenia i dostarczaniu środków zaradczych oraz na czele peletonu w opracowywaniu nowych, unikatowych metod ochrony. – powiedział Jewgienij Kasperski, dyrektor generalny i współzałożyciel Kaspersky Lab. – Podobnie jak zespół Scuderia Ferrari, gdzie najlepszy przemysł samochodowy jest połączony z najlepszymi na świecie kierowcami i zespołami technicznymi Formuły 1, my również stosujemy kombinację naszych czołowych technologii i elitarnego zespołu kierowców – twórców oprogramowania, analityków i wszystkich, którzy ich wspierają.

Sam projekt jest unikatowy w skali przemysłowej, ponieważ Ferrari ma szczególne potrzeby w zakresie bezpieczeństwa. Rozwiązanie Kaspersky Lab zostanie zainstalowane nie tylko na komputerach biurowych, ale również na maszynach kontrolujących linie produkcyjne oraz na smartfonach i tabletach pracowników. Firma Ferrari nałożyła bardzo rygorystyczne wymagania dotyczące ochrony procesów produkcyjnych i zapewnienia bezpieczeństwa kierowcom podczas rajdów. Kaspersky Lab odpowiedział rozwiązaniem, które łączy w sobie łatwość zarządzania oraz całkowitą kontrolę nad złożonymi systemami.

Vittorio Boero, dyrektor ds. IT w Ferrari, tak skomentował podpisanie umowy: – Poszukując doskonałości we wszystkich obszarach naszej działalności, zdecydowaliśmy się na umocnienie ogólnego bezpieczeństwa informatycznego Ferrari. Aby chronić naszą własność intelektualną, potrzebowaliśmy silnego partnera technologicznego z pełną ofertą najnowocześniejszych rozwiązań bezpieczeństwa IT. Wybraliśmy Kaspersky Lab ze względu na jakość ich produktu do ochrony punktów końcowych i opcje, które mogą być dostosowane specjalnie do naszych potrzeb. Czekamy na dalszy rozwój naszej współpracy w sferze technologicznej i żywimy nadzieję, że ten 5-letni kontrakt to dopiero pierwszy jej etap.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing