08.10.2011 20:27

FFA rusza z najdroższą kampanią

Czas ma kluczowe znaczenie - Austarlijski Związek Piłki Nożnej rusza z najdroższą kampanią marketingową A-League od czasów debiutu w 2005 roku.

Dewiza "Jesteśmy piłką nożną", jest propagowana w mediach od kilku tygodni, ale sama akcja oficjalnie ruszyła właśnie dzisiaj. Obecnie trwa przerwa w rozgrywkach, ale flagi z hasłem przewodnim powiewają na ulicach Sydney.

Zmieni się otoczka. Kluby będą miały nowe i nowoczesne strony internetowe, a na urządzenia mobilne pojawią się specjalne aplikacje, które będą miały za zadanie dostarczyć kibicom wszystkich potrzebnych informacji na temat rozgrywek.

FFA (Football Federation Australia) chce przyciągnąć na stadiony i przed telewizory jak największą ilość kibiców. Kolejnym krokiem ma być nowa umowa na pokazywanie A-League, która ma sprawić, że australijska piłka będzie jeszcze atrakcyjniejsza. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing