25.04.2013 06:08

Azja myje włosy z Barceloną

Przedstawiciele FC Barcelony pojawili się w tym tygodniu w Dżakarcie, gdzie składali podpisy pod nową umową sponsorską z firmą Head & Shoulders.

\"\"2-letni kontrakt z należącą do koncernu Procter & Gamble marką, stawia Head & Shoulders w roli oficjalnego szamponu na terenie takich krajów, jak Indonezja, Tajlandia, Wietnam, Malezja i Singapur, które należą do Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN).

– Jesteśmy dumni z faktu współpracy z Head & Shoulders. Tym samym Procter & Gamble dołącza do naszej rodziny. FC Barcelona jest zdania, iż partnerstwo to będzie inspiracją dla wszystkich naszych kibiców mieszkających w krajach Azji Południowo-Wschodniej, a zwłaszcza w Indonezji, gdzie mamy jedną z największych grup kibiców na świecie. – stwierdził dyrektor generalny klubu, Antonio Rossich.

Ambasadorami tej marki są m.in. Leo Messi i Richard Sam Bera.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing