WNBA na nowo
Utworzona na wzór NBA kobieca liga koszykówki w Stanach Zjednoczonych ma nowe logo. Odświeżona tożsamość ma pokazać siłę tych rozgrywek.
W tym tygodniu WNBA wprowadziła do obiegu nowe logo, zaprojektowane przez agencję OCD | The Original Champions of Design z siedzibą w Nowym Jorku.
Przygotowana grafika ma odzwierciedlać zmiany ku profesjonalizacji ligowych zmagań, jakie poczynione zostały na przestrzeni ostatnich szesnastu lat.
"Logowoman" – sylwetka kobiety z piłką, ma uosabiać rożnorodność współczesnych zawodniczek WNBA, wykorzystując jednocześnie charakterystyczny dla tego sportu układ kolorów.
– Logowoman jest ewolucją pierwotnego herbu rozgrywek. Sylwetka była odświeżana, aby symbolizować rozwój tego sportu. – przeczytać można w informacji prasowej.
Ponadto, operator rozgrywek startuje z kampanią "Jestem Logowoman". Wspierana przez zawodniczki akcja ma zachęcać kibiców do interesowania się kobiecą koszykówką.