24.04.2013 04:23

Wimbledon z większymi nagrodami

All England Club, które związane jest z tenisowym Wimbledonem, ma w zanadrzu dwie nowe umowy handlowe, które podniosą pulę nagród turnieju.

Wimbledon z większymi nagrodami

\"\"Nowy kontrakt, określany jako "wielopoziomowe partnerstwo medialne", podpisany z chińską telewizją CCTV5, zapewni transmisję 40-50 godzin turnieju na żywo. Chociaż kilka regionalnych stacji i Tencent nadają pojedynki tenisowe z tego właśnie miejsca, umowa zwiększa zasięg z 85 do 250 milionów gospodarstw domowych w Chinach.

Pozyskano także oficjalnego dostawcę kawy w postaci Lavazza, przedłużając tym samym współpracę z tym producentem o trzy lata. Włoska firma zastąpiła w tej roli Nescafe w 2011 roku.

Pula nagród turnieju zwiększy się o 6,5 miliona funtów, do kwoty 22,6 mln.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing