12.04.2013 10:14

Nowi reporterzy podczas FA Cup

Firma Budweiser sponsorująca rozgrywki FA Cup postanowiła zaangażować w tworzenie relacji z tego pucharu dwóch „fotoreporterów” posługujących się smartfonami.

Nowi reporterzy podczas FA Cup

\"\"
Oliver Neilsen z Leeds i Ope Oduyungbo z Londynu otrzymają akredytację prasową na odbywające się w najbliższy weekend mecze półfinałowe FA Cup. Będą mieli więc dostęp do takich samych warunków pracy jak pozostałe osoby związane z mediami.

Ich zadaniem będzie jednak robienie fotografii przy użyciu telefonów komórkowych. Będą one w miarę możliwości na bieżąco umieszczane na Twitterze pod hashtagiem #tothedream. W dłuższej perspektywie mają się także stać częścią dokumentacji rozgrywek tegorocznego pucharu FA Cup przygotowanej przez firmę Budweiser.

Pozostali fani futbolu również będą mogli umieszczać swoje zdjęcia z tych meczów na profilu @budweiserUK. Dzięki temu browar ten kontynuuje politykę przybliżania pucharowych rozgrywek kibicom – z ich własnej perspektywy.  

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing