05.04.2013 11:38

Eurosport i Reebok nadal razem

W zeszłym roku informowaliśmy o tym, że Eurosport rozpoczyna współpracę z firmą Reebok dotyczącą dokumentacji zawodów CrossFit. Teraz będzie ona kontynuowana.

\"\"
Około 12 miesięcy temu Eurosport rozpoczął pracę nad zawodami CrossFit, które mają wyłonić najbardziej sprawnego fizycznie mężczyznę i kobietę świata. Sponsorem cyklu turniejów jest Reebok. Nadawca miał za zadanie stworzyć relacje z tych zawodów. 

W tym roku umowę przedłużono i Eurosport „zaopiekuje się” kolejną edycją CrossFit Games. Na mocy nowego kontraktu nadawca ma stworzyć między innymi sześć 13-minutowych odcinków dokumentalnych „The Box”, które przedstawiać będą przygotowania uczestników.

W planach umieszczono także relacje na żywo z samych zawodów.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing