02.04.2013 06:28

Browar sponsorem stadionu

Grupa Petropolis - drugi, co do wielkości producent piwa w Brazylii - wykupił prawa do nazwy jednego ze stadionów Mistrzostw Świata.

\"\"Grupa Petropolis została sponsorem tytularnym stadionu w Salvador de Bahia, mogącego pomieścić 56,5 tysiąca widzów. Za taką przyjemność spółka zapłaciła 50 milionów dolarów.

Nazwa handlowa nie będzie jednak obowiązywać w trakcie samych Mistrzostw Świata w 2014 roku i tegorocznego Pucharu Konfederacji, bowiem ich organizator – FIFA – ma podpisaną indywidualną umowę sponsorską z innym browarem.

Obiekt w Salvador de Bahia jest jednym z ostatnich dopuszczonych do udziału w obu imprezach stadionem, ze względu na spore opóźnienia w pracach przy jego wykończeniu.

Mecze Mundialu w Brazylii odbędą się również w Recife, Rio de Janeiro, Brasilli, Fortalezie i Belo Horizonte.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing