Sportfive i DFL nadal razem
Agencja Sportfive będzie współpracować z Niemiecką Ligą Piłkarską (DFL) przez kolejne cztery lata. Umowa obejmuje Superpuchar i baraże.
DFL i Sportfive wskrzesiły ideę rozgrywania Superpucharu Niemiec w 2010 roku, po jego czternastoletniej nieobecności. Standardowo, pojedynek otwiera sezon ligowy w Niemczech, rywalizacją mistrza kraju, z triumfatorem DFB-Pokal.
Agencja marketingowa nabyła również prawa do pojedynków barażowych, w których stawką jest spadek lub awans do 1. Bundesligi.
Nowa umowa obowiązywać będzie do końca sezonu 2016/2017.
– Jesteśmy zadowoleni z kontynuacji naszej sprawdzonej współpracy ze Sportfive. Mają atrakcyjną ofertę, a ich wiedza daje podstawy do rozwoju marketingowego naszych rozgrywek. – mówi Jörg Daubitzer, dyrektor zarządzający DFL Sports Enterprises.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



