23.03.2013 15:29

Dwie agencje na azjatyckim placu

Dwie wiodące agencje marketingu sportowego - Pitch International i MP& Silva, łączą siły, aby rozwijać i zarządzać wspólnymi projektami na terenie Azji.

Dwie agencje na azjatyckim placu

\"\"Wspólne biuro obu stron zlokalizowane zostało w Singapurze. Jego celem będzie pozyskiwanie i dystrybucja praw medialnych do wydarzeń sportowych na terenie całego kontynentu.

Obie agencje produkują ponad 15 tysięcy godzin programów dla ponad 200 nadawców na całym świecie, mając w swoim pakiecie takie imprezy, jak Brazil Global Tour, Puchar Sześciu Narodów, Capital One Cup, Npower Championship oraz Ascot i Racing UK.

Według najnowszych informacji prasowych, objęcie opieką kilku azjatyckich projektów jest już w zaawansowanej fazie negocjacji.

– To naturalne, że nasz rozwój opieramy na rynku azjatyckim. – mówi Andrea Radrizzani, prezes MP&Silva.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing