Dwie agencje na azjatyckim placu
Dwie wiodące agencje marketingu sportowego - Pitch International i MP& Silva, łączą siły, aby rozwijać i zarządzać wspólnymi projektami na terenie Azji.

Wspólne biuro obu stron zlokalizowane zostało w Singapurze. Jego celem będzie pozyskiwanie i dystrybucja praw medialnych do wydarzeń sportowych na terenie całego kontynentu.
Obie agencje produkują ponad 15 tysięcy godzin programów dla ponad 200 nadawców na całym świecie, mając w swoim pakiecie takie imprezy, jak Brazil Global Tour, Puchar Sześciu Narodów, Capital One Cup, Npower Championship oraz Ascot i Racing UK.
Według najnowszych informacji prasowych, objęcie opieką kilku azjatyckich projektów jest już w zaawansowanej fazie negocjacji.
– To naturalne, że nasz rozwój opieramy na rynku azjatyckim. – mówi Andrea Radrizzani, prezes MP&Silva.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



