23.03.2013 06:17

Telewizyjny Nissan

Nissan wycofał się z kolarstwa, ale z wyścigami wciąż ma wiele wspólnego. Tym razem koncern motoryzacyjny nawiązuje współpracę z YouTube.

\"\"W kwietniu wystartuje w sieci wspólny projekt Nissana i YouTube – Nismo.TV. Na jego antenie realizowane będą programy związane z projektem "Nismo Athletes".

Inicjatywa jest bardzo ciekawa. Gracze, którzy ścigają się za pomocą konsoli Play Station będą próbowali swoich sił za kierownicą prawdziwego samochodu. Ich celem ma być udowodnienie, że umiejętności elektroniczne można przełożyć na rzeczywistość.

Logo YouTube pojawi się na pojazdach, jakie wykorzystywane będą podczas wszystkich nagrań – Nissan GT-R Nismo GT3.

– Wprowadzając na YouTube Nismo.TV chcemy stworzyć nowy szablon sportów motorowych. – mówi Darren Cox, dyrektor sportowej filii Nissana.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing