13.03.2013 10:17

Dziewczyny Adidasa

Producent odzieży i akcesoriów sportowych stworzył nową kampanię, której bohaterkami są sportsmenki z czterech różnych części świata.

 \"\"
Spoty stworzone z myślą o kampanii „#mygirls” są zintegrowane z działaniami na Twitterze. Filmiki opowiadają historię czterech dziewczyn. Każda z nich wychowywała się w innej części świata i uprawia inną dyscyplinę sportu. Łączy je jedno – pasja z jaką trenują. 

Bohaterkami są: Hannah Walker (Wielka Brytania, kolarstwo torowe), Bara’ah Hilmi Al-Absi (Jordania, boks), Asisat Oshoala (Nigeria, piłka nożna) oraz Ingrid de Oliveira (Brazylia, skoki do wody). Każda z nich przyznaje, że treningi są łatwiejsze jeśli ma się wsparcie koleżanek z klubu.

Każda z dziewczyn posiada wielkie sportowe ambicje. Może niebawem się spełnią.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing