04.10.2011 09:41

Woods najcenniejszy

Magazyn \"Forbes\" po raz kolejny wyliczył, że amerykański golfista Tiger Woods jest najcenniejszą marką światowego sportu, wyceniając go na 55 milionów dolarów.

Woods najcenniejszy


"Forbes" wycenił Woodsa na 55 milionów dolarów. Na jego niezachwianą pozycję w tym rankingu nie miały wpływu nawet jego ekscesy seksualne, rozwód i słabe dwa ostatnie sezony. Woods reprezentuje takie marki jak Nike i Electronic Arts.

Na drugim miejscu uplasował się tenisista Roger Federer, którego "Forbes" wycenił na 26 milionów dolarów. Szwajcar ma podpisane umowy z takimi potęgami, jak Mercedes, Nike, Credit Suisse, Lindt, Rolex czy Wilson.

Na trzecim miejscu znalazł się inny amerykański golfista, Phil Mickelson. Jego wartość rynkową szacuje się na 24 miliony dolarów. Sponsoruje go między innymi koncert farmaceutyczny Pfizer.

W pierwszej piątce znaleźli się jeszcze brytyjski piłkarz David Beckham i koszykarz ligi NBA LeBron James. Oboje zajęli czwarte miejsce z "wyceną" 20 milionów dolarów. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing