04.10.2011 08:33

The Villans wciąż w natarciu

Aston Villa po podpisaniu umowy z malezyjskim Genting i wzięciu udziału w Asia Trophy wciąż angażuje się w nowy rynek pozyskując kolejnych fanów.

Aston Villa poszła w ślady Manchesteru United, Arsenalu i Evertonu podpisując umowę partnerską z japońskim CWS Brains, które dostarcza treści na urządzenia mobilne.

Umowa została określona przez klub, jako lukratywna i pozwoli fanom w Japonii ściągać newsy, dzwonki, tapety, wygaszacze i filmy związane z angielskim klubem. To kolejne działania klubu na tamtejszym rynku po podpisaniu dwuletniego, opiewającego na 16 milionów funtów kontraktu z malezyjską firmą Genting i wzięciu udziału w Barclays Asia Trophy w te wakacje.

"Jesteśmy zachwyceni możliwością podpisania umowy z CWS Brains, co pozwoli na udostępnienie kolejnej platformy naszym fanom w Azji." – powiedział szef margetingu Aston Villi, Russell Jones. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing