08.03.2013 09:19

CNBC zmienia team

Największa na świecie sieć telewizyjnych kanałów informacyjnych pozostaje w F1, ale zmienia team, z którym będzie współpracować w tym sezonie.


Do tej pory CNBC wspierało zespół Marussia. Niestety przedstawiciele telewizyjnego przedsiębiorstwa nie byli zadowoleni z tej współpracy i postanowiono w tym sezonie zaangażować się w partnerstwo z innym teamem. 

Wybór padł na zespół Lotusa. Na mocy nowej umowy symbole CNBC pojawią się na bolidach oraz strojach, w których jeździć będą Kimi Raikkonen i Romain Grosjean. Co więcej logotypy pojawią się także na kombinezonach reszty załogi oraz w padoku.

Tym samym CNBC dołączyło do takich firm jak Microsoft, Unilever i Coca-Cola, które już wcześniej podjęły decyzję o współpracy z zespołem Lotusa.  

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing