04.03.2013 11:08

Paddy Power \”przeprasza\”

Firma bukmacherska po raz kolejny zszokowała swoją kampanią reklamową. Tym razem postanowiono \"przeprosić\" piłkarzy, do których się odnosiła.

Paddy Power w pięciu miastach, które goszczą rozgrywki Premier Legue umieściło kontrowersyjne plakaty i billboardy. Miały one wyrażać niezadowolenie z tego, że zawodnicy, którzy spędzają praktycznie cały sezon na ławce rezerwowych zarabiają miliony. 

„Bohaterami” zostali tacy piłkarze jak Fernando Torres, Andriej Arszawin, Peter Odemwingie, Jose Bosingwa i Darren Bent. Każdemu z nich zaproponowano alternatywny sposób zapracowania na swoja wypłatę.

Piłkarz Chelsea FC miałby pracować w klubowym samochodzie sprzedającym burgery. Rosyjski zawodnik Arsenalu FC powinien zdaniem przedstawicieli Paddy Power sprzątać toalety na Emirates Stadium. Uruchomiono nawet specjalne konto na Twitterze, na którym kibice mogli umieszczać swoje propozycje.

Piłkarze i ich pracodawcy poczuli się urażeni taką kampanią. Dlatego też firma bukmacherska umieściła w angielskiej prasie oficjalne, lakoniczne i pełne sarkazmu oraz ironii "przeprosiny". Zapewniła także, że wymienieni w kampanii zawodnicy mogą skorzystać z darmowych zakładów.  


Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing