Igrzyska czas zacząć
Coca-Cola rozpoczyna kampanię reklamową związaną z przyszłorocznymi Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie. Za promocję marki weźmie się Mark Ronson.
Producent muzyczny wraz z amerykańskim koncernem chce zainteresować młodych ludzi sportem, tworząc "oficjalną" ścieżkę dźwiękową Igrzysk Olimpijskich. Wedle założeń obu stron, muzyka ma "zapraszać do obecności w Londynie".
Teledysk do utworu "Move to the beat" dostępny będzie w telewizji, aplikacjach mobilnych i serwisach internetowych. Przygotowana kampania koncentruje się na pięciu mniej znanych sportowcach, którzy wywalczyli kwalifikacje do przyszłorocznych zawodów. Jest nim brytyjski tenisista Darius Knight, amerykański płotkarz David Oliver, rosyjska sprinterka Kseniya Vdovina, łucznik z Singapuru Dayyan Jaffar oraz przedstawicielka meksykańskiej szkoły walki taek-wondo Maria Espinoza. W projekt zaangażowana została także Katy B, która odpowiadać będzie za stronę wokalną utworu.
Utwór zostanie wprowadzony na rynek w lutym lub marcu 2012 roku. Poprzedzi on wydanie dokumentu, który opowiadał będzie o życiu sportowców biorących udział w nagraniach.
– Nie możemy mierzyć Igrzysk Olimpijskich tylko w czasie teraźniejszym. One muszą mieć wpływ na późniejsze dziedzictwo, dlatego jesteśmy zadowoleni z możliwości współpracy z LOCOG – stwierdził pracownik Coca-Cola GB odpowiedzialny za przygotowanie koncernu do Igrzysk Olimpijskich.