24.02.2013 19:12

Probiz wchodzi w rugby

Brytyjska firma zajmująca się marketingiem - Probiz - będzie sponsorem tytularnym tegorocznej edycji zawodów rugby z cyklu World Club Challenge.

Umowa podpisana z Rugby Football League (RFL) zmieni rozgrywki na Probiz World Club Challenge, umacniając związki firmy ze sportem. Probiz był już sponsorem tytularnym tego spotkania w 2011 roku, a jej założyciel – Feisal Nahaboo – jest głównym udziałowcem występującego w angielskiej Championship drużyny Featherstone Rovers.

W finale zawodów organizowanych w każdym sezonie, naprzeciw siebie stają zwycięzcy europejskiej Super Ligi i Australia National Rugby League. W 2013 roku, Leeds Rhinos zmierzą się z Melbourne Storm na stadionie Headingly Carnegie w Leeds.

– To ogromna szansa dla Probiz, być związanym z jednym z najważniejszych spotkań w świecie sportu. Jestem zaszczycony i dumny, że umowę sponsoringu udało się podpisać drugi raz w ciągu trzech ostatnich lat. – mówi Nahaboo.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing