Probiz wchodzi w rugby
Brytyjska firma zajmująca się marketingiem - Probiz - będzie sponsorem tytularnym tegorocznej edycji zawodów rugby z cyklu World Club Challenge.
Umowa podpisana z Rugby Football League (RFL) zmieni rozgrywki na Probiz World Club Challenge, umacniając związki firmy ze sportem. Probiz był już sponsorem tytularnym tego spotkania w 2011 roku, a jej założyciel – Feisal Nahaboo – jest głównym udziałowcem występującego w angielskiej Championship drużyny Featherstone Rovers.
W finale zawodów organizowanych w każdym sezonie, naprzeciw siebie stają zwycięzcy europejskiej Super Ligi i Australia National Rugby League. W 2013 roku, Leeds Rhinos zmierzą się z Melbourne Storm na stadionie Headingly Carnegie w Leeds.
– To ogromna szansa dla Probiz, być związanym z jednym z najważniejszych spotkań w świecie sportu. Jestem zaszczycony i dumny, że umowę sponsoringu udało się podpisać drugi raz w ciągu trzech ostatnich lat. – mówi Nahaboo.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kontrowersje wokół planowanej wizyty legendy w Moskwie. „Włoskie firmy działają na rosyjskim rynku”
We Włoszech wybuchła burzliwa dyskusja po tym, jak ogłoszono, że Francesco Totti, ikona AS Romy, ma wziąć udział w komercyjnym wydarzeniu organizowanym w Moskwie. Media odnotowują ostrą krytykę, m.in. komentarze w stylu: „Włochy Cię kochają, nie jedź tam” czy „To kompromitacja”. Jak podkreślają dziennikarze, decyzja uwielbianego w stolicy Włoch sportowca…



