23.02.2013 11:26

Tak to się robi

Włodarze tureckiego klubu Anadolu Efes postanowili zabrać swoich koszykarzy do filharmonii. W ten sposób powstała wspaniała akcja marketingowa.

\"\"
Na początku koszykarze byli mocno znudzeni. Filharmonia nie jest bowiem ulubioną rozrywką większości sportowców. Część z nich bawiła się swoimi telefonami. Najbardziej zaangażowani w występ nawet… zasnęli.

Wtedy zaczęła się właściwa część przedstawienia. Poza koszykarzami na widowni zasiedli opłaceni aktorzy, którzy w rytm muzyki zaczęli nagle śpiewać jedną z popularnych tureckich piosenek. Z każdą sekundą występ się „rozkręcał”.

Koszykarze zostali bowiem nieświadomymi uczestnikami kampanii reklamowej. Całość nagrywana była z ukrytej kamery. Z pewnością twórcom tego wydarzenia należą się wielkie brawa.  

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing