21.02.2013 10:34

CNN z dwoma ekranami

Podczas programu o tematyce piłkarskiej emitowanego na antenie stacji CNN zostanie uruchomiony „drugi ekran”, który przeznaczony będzie dla widzów audycji.

Program „CNN Fotball Club” jest emitowany co tydzień w czwartki. Ma formę półgodzinnej debaty na temat piłki nożnej. Dzięki technologii „drugiego ekranu” widzowie będą mogli nie tylko uczestniczyć online w debacie, ale także przeglądać statystyki związane z Ligą Mistrzów i dzielić się swoimi uwagami poprzez social media takie jak Twitter czy Facebook. 

Funkcję przygotował start-up Squawka. Firma ta stworzyła także specjalne oprogramowanie na ekran dotykowy, które pozwala prowadzącemu tą audycję i jego gościom korzystać ze statystyk, które mają im ułatwić komentowanie. 

Zobaczymy kiedy takie nowinki techniczne zaczną na dobre gościć w polskiej telewizji. Wydaje się, że będziemy musieli jeszcze sporo poczekać. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing