UPS w Formule 1
Występujący w Formule 1 zespół Ferrari podpisał kontrakt sponsorski z firmą kurierską UPS. Współpraca wykroczy poza wspomnianą serię wyścigową.
Długoterminowa umowa gwarantuje UPS obecność nie tylko w Formule 1, ale również podczas World Endurance Championship i Ferrari Challenge. Kluczowa współpraca, związana z logotypem firmy na bolidzie, warta jest 24 miliony dolarów rocznie.
UPS będzie tym samym oficjalnym partnerem logistycznym Ferrari, koordynując usługi przewozowe i transportowe zespołu. – To daje nam szansę, aby się wykazać i stać się rozpoznawalną marką na całym świecie. – mówi Christine Owens, wiceprezes ds. zarządzania komuniukacją i marką UPS.
Porozumienie z UPS to kolejny ważny krok Ferrari tej zimy, po prolongowaniu kontraktu z Kaspersky Lab, Hublot i TNT. Ponadto, charakterystyczny koń otrzyma pierwszy raz wsparcie chińskiego kapitału, który wniesie do drużyny producent maszyn – Weichai Power.