Valencia reklamuje Twittera
Pierwszy czołowy europejski klub zdecydował się na reklamę portalu społecznoścowego na koszulkach w miejscu dla głównego sponsora.
Valencia zdecydowała się na dość oryginalny krok i jako pierwsza drużyna z europejskiej czołówki podjęła decyzję o promowaniu na koszulkach w miejscu dla głównego sponsora swojego konta na serwisie społecznościowym Twitter.
Przed sezonem Valencia mogła wybierać. Do gabinetu prezesa zgłosili się przedstawiciele takich marek jak Kappa, Adidas i Joma. W efekcie umowa została podpisana właśnie z hiszpańską Jomą, co spowodowało, że klub pozostał bez tytularnego sponsora.
Z tego powodu Valencia zdecydowała się na umieszczenie na przodzie koszulek loga Twittera (ostatnio zabieg ten został zastosowany podczas meczu z Barceloną).
Valencia ma na Twitterze około 40 tysięcy zwolenników. Przy obecnej sytuacji ekonomicznej nie jest wykluczone, że sponsor zdecyduje się niedługo na umieszczenie loga Twittera na innych gadżetach związanych z hiszpańskim klubem.