17.02.2013 09:41

Adidas rewolucjonizuje bieganie

Znany producent odzieży sportowej przygotował nowy model obuwia przeznaczonego do biegania. Wyznaczać ma on kierunek rozwoju tej marki.


Adidas chce zwiększyć swój prestiż i zyskać miano innowacyjnej marki. Dlatego też inwestuje ostatnio w najnowsze technologie. Dużo uwagi producent ten skupia także na bieganiu, które zyskuje ogromną popularność. Wystarczy wspomnieć o tym, że liczba biegaczy w Polsce od 2008 roku zwiększyła się trzykrotnie – to ogromny rynek, który ktoś musi zagospodarować.

Dlatego też Adidas stworzył obuwie z serii Energy Boost, które pojawi się na sklepowych półkach z początkiem marca. Buty te mają specjalną podeszwę, która nie tylko świetnie amortyzuje, ale także oddaje dużą część energii (przy czym nie destabilizuje) przez co biegacz ma uczucie lekkości. 

Obuwie będzie drogie – para kosztować ma prawie 700 złotych. Dlatego też dedykowane będzie dla biegaczy zaawansowanych. Zobaczymy czy buty te poprawią i tak świetne wyniki finansowe Adidasa.

Przypomnijmy, że od 2008 roku akcje Adidasa zyskały ponad 80%. Nigdy nie były tak drogie jak aktualnie. Wartość firmy wycenia się na 14,4 miliarda euro.  

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing