16.02.2013 09:48

Maraton w miejscu

Podczas corocznego biegu w Bombaju producent kleju postanowił wystawić do startu swoich zawodników, którzy jednak nie opuścili miejsca startu.

Maraton w miejscu


Od kilku lat maraton w Bombaju cieszy się ogromną popularnością biegaczy z całego świata, a co za tym idzie także mediów, które podążają za swoimi widzami. Producent kleju Fevicol postanowił więc wykorzystać te zawody.

Na starcie pojawili się zawodnicy w koszulkach reklamujących tą markę kleju. Wcale nie mieli jednak zamiaru się z nikim ścigać i walczyć o najwyższe laury. Udawali bowiem, że są… przyklejeni do ziemi. Żartobliwa akcja zyskała aprobatę widzów.

Jak wyliczyli specjaliści z Fevicol koszt „biegania w miejscu” wyniósł około 1,8 tysiąca dolarów. Wartość ekwiwalentu reklamowego tej akcji to zaś około 52 tysięcy dolarów. Jak widać opłacało się.  

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing