MetLife wspiera międzynarodowy baseball
Firma ubezpieczeniowa MetLife została czwartym i ostatnim globalnym sponsorem tegorocznych rozgrywek World Baseball Classic.
Jako globalny sponsor i oficjalny ubezpieczyciel tej międzynarodowej imprezy, MetLife otrzyma spory zakres możliwości prezentacji swoich logotypów podczas zawodów, w tym ekspozycję na stadionie i wszystkich platformach medialnych WBC.
Nowojorski oddział MetLife dołączył tym samym do Brand USA, Delta Air Lines i Konami, którzy zyskali podobny status partnerski wcześniej. Seria Classic potrwa przez cały marzec, oferując 39 spotkań w siedmiu miastach, na terenie czterech krajów.
W ramach porozumienia, MetLife będzie również sponsorem tytularnym pojedynku All-World Baseball Classic Team, czyli rywalizacji najlepszych zawodników na każdej pozycji, wybranych na podstawie rozegranych spotkań.
Podczas trzeciej edycji turnieju, zespoły reprezentować będą takie kraje, jak Brazylia, Kanada, Hiszpania, Australia, Chiny, Kuba, Dominikana, Włochy, Japonia, Korea Południowa, Meksyk, Holandia, Portoryko, Stany Zjednoczone i Wenezuela.