14.02.2013 11:55

Bayern wierny przewoźnikowi

Klub z Bawarii przedłużył o kolejne lata umowę, która wiązała go z jedną z linii lotniczych. Najwyraźniej pod jej skrzydłami piłkarze czują się bezpieczni.


Lufthansa już od dziewięciu lat współpracuje z Bayernem Monachium. Właśnie podpisano umowę, która tą kooperacje przedłuża o kolejne pięć lat. Na jej mocy do 2018 roku przewoźnik będzie zapewniał transport lotniczy piłkarzom klubu  i sztabowi. 

Co więcej jego logotyp będzie także widoczny na oficjalnym portalu internetowym klubu i na stadionie Allianz Arena. Zawodnicy i inni pracownicy klubu będą także „dostępni” dla firmy, która będzie mogła korzystać z ich wizerunku w ramach własnych akcji marketingowych.

Lufthansa będzie partnerem premium klubu podobnie jak: Audi, Coca-Cola, HypoVereinsbank, Imtech, Paulaner, Samsung, Yingli Solar i Bwin. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing