12.02.2013 10:22

Dove w środku młyna

W nowej kampanii reklamującej kosmetyki do twarzy firmy Dove wykorzystano jeden z najbardziej męskich i kontaktowych sportów – rugby.

Dove w środku młyna

\"\"
Producent kosmetyków zabrał widzów w miejsce, do którego rzadko kiedy mają dostęp – w samo centrum młyna, który tworzą zawodnicy rugby. Dzięki temu starano się ukazać na jak wielkie „przeciążenia” wystawione są twarze rugbistów.

Oczywiście tuż po zakończeniu spotkania każdy ze sportowców chcąc zakończyć tortury jakim poddawana była jego twarz sięgnął po kosmetyki firmy Dove.

Spot reklamowy, w którym kosmetyki reklamują sportowcy z tak „napakowanej testosteronem” dyscypliny z pewnością ma przełamać stereotyp, że „prawdziwi mężczyźni” nie korzystają z „upiększających” preparatów.  

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing