11.02.2013 16:52

Barcelona z misją

Barcelona jako lider Primera Division ma obowiązek pomagać hiszpańskiemu futbolowi w pomnażaniu przychodów z praw do transmisji telewizyjnych. Zgadzacie się?

\"\"Ostatnio rozgorzała dyskusja na forach o hiszpańskich futbolu, na temat kolejnych Gran Derbi i godziny przesunięcia tego spotkania. Tymczasem, o rozgrywaniu spotkań w południe wypowiada się Manel Arroyo – dyrektor marketingu FC Barcelony.

– Barcelona jako lider Ligi ma obowiązek pomagać hiszpańskiemu futbolowi w pomnażaniu przychodów z praw do transmisji, a to osiąga się grając w takich godzinach. Ta pora jest idealna nie tylko dla azjatyckich kibiców ale dobrze wpływa również na frekwencję na stadionie. Na pewno wypadnie nam kolejny taki mecz. Priorytetem są jednak kwestie sportowe, trenerzy muszą nam powiedzieć czy to będzie dobre dla drużyny. – mówi przedstawiciel lidera La Liga.

Ostatnie spotkanie, jakie rozegrano na Camp Nou o godzinie 12 zakończyło się sukcesem nie tylko na boisku, ale również poza nim. Trybuny wypełniły się w kibicami w 90 tysiącach, a właściciele obiektów gastronomicznych – wbrew obawom – nie zanotowali większych strat.

W ankiecie przeprowadzonej przez kataloński dziennik 88% respondentów opowiedziało się organizowaniem kolejnych spotkań o 12.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing