11.02.2013 07:56

OM liderem w sieci

Olympique Marsylia to niekwestionowany lider na rynku mediów społecznościowych we francuskiej Ligue 1. Tym razem klub stawia na Facebook.

OM liderem w sieci

\"\"
Po poprzednich udanych kampaniach marketingowych, które przyniosły 45 tysięcy nowych fanów na Facebooku w zaledwie 18 dni, klub postanowił uruchomić kolejną aplikację – "Mon Profil OM".

W nowej zakładce, kibice zespołu mogą spersonalizować własny profil, dostosowując go w klubowe barwy. Zwolennicy OM mogą również wybierać najlepsze zdjęcia i zawodników, publikując ich podobizny na własnej osi czasu.

Aplikacja została zainstalowana na profilu OM tymczasowo, na kilka miesięcy. Regularna aktualizacja pozwoli na analizę aktywności użytkowników, a zebrane informacje posłużą do opracowania kolejnych kampanii promocyjnych.

Z 2,33 miliona fanów na Facebooku, OM ma najwięcej fanów online ze wszystkich francuskich klubów sportowych. To również niekwestionowany lider w innych najważniejszych sieciach społecznościowych (Twitter i Google+).

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing