08.02.2013 07:08

Surfing z nową nazwą

Sportowa marka Vans została sponsorem tytularnym surfingowego US Open. Wcześniej wygasła podobna umowa z koncernem odzieżowym Nike.

\"\"
Transakcja, w której pośredniczy IMG, zapewniła firmie Vans prawa do sponsoringu tytularnego rozgrywek przez najbliższe trzy lata.

– To wielki moment dla US Open. Impreza rozrasta się w błyskawicznym tempie, a podpisany kontrakt pozwoli ukierunkować rozwój we właściwym kierunku. – mówi James Leitz, wiceprezes IMG i dyrektor wykonawczy w Vans US Open of Surfing.

Impreza, która jest największym wydarzeniem surfingowym w ciągu roku, tytułowana była od 2009 roku jako Nike\’s Hurley. We wrześniu ubiegłego roku Nike zrezygnował jednak z dalszego kontynuowania współpracy.

W 2013 roku odbędzie się 20. edycja zawodów na Huntington Beach w Kalifornii. W ciągu dziewięciu dni zmagań, plażę odwiedzić ma nawet milion kibiców.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing