06.02.2013 09:21

Darmowy pudding dla przegranych

Pewna firma chce nieco osłodzić fanom klubu San Francisco 49ers porażkę w niedzielnym Super Bowl rozdając im słodycze. Stworzono nawet spot reklamowy z tej okazji.

Darmowy pudding dla przegranych

\"\"

Podczas gdy oczy całego świata zwrócone są jak zwykle w stronę zwycięzców firma Jell-O postanowiła wesprzeć na duchu przegranych. Dlatego też przygotowano kampanię marketingową, która skupiać się będzie w San Francisco.

Jell-O składa gratulacje drużynie z tego miasta chwaląc jej waleczność i dobrą postawę. Nieco na osłodę przegranej rozdawać będzie w San Francisco darmowy pudding. W akcji weźmie udział Ronnie Lott – były zawodnik 49ers, który ma swoje miejsce w Hall of Fame futbolu amerykańskiego.

Stworzono także całkiem udany spot, który zapowiada rozdawanie słodkości: 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing