Uparty Hyundai
Koreański producent samochodów od lat reklamuje się podczas Super Bowl choć nie są to udane spoty, to Hyundai nie rezygnuje i nadal inwestuje w taką promocję miliony.
Hyundai po raz pierwszy pojawił się w trakcie Super Bowl w 2008 roku. Od tamtego czasu każdy kolejny spot był uznawany za nieudany o czym świadczyły wszelkie statystyki i badania opinii społecznych.
Żaden ze spotów nie był nigdy sklasyfikowany wśród pięciu najlepszych materiałów reklamowych Super Bowl. Trzy z nich znalazły się zaś na liście pięciu najgorszych produkcji. Pomimo to, firma ta nie rezygnuje z kupna czasu antenowego podczas finału NFL.
Specjaliści od marketingu pracujący dla marki Hyundai zapewniają, że wzrost sprzedaży aut z 250 tysięcy egzemplarzy do 700 tysięcy w ciągu ostatnich sześciu lat nie był przypadkowy i jest po części właśnie efektem reklam podczas Super Bowl.
Dlatego też w tym roku Hyundai znów pojawi się podczas wielkiego meczu. Spot reklamować będzie model „Santa Fe” i wystąpią w nim muzycy z zespołu „The Flaming Lips”. Zapraszamy do obejrzenia tego filmiku: