Capital One chce do rywali
Jak przeczytać można w jednym z wywiadów, firma Capital One - sponsor tytularny Football League Cup - myślał wcześniej o wsparciu FA Cup.
Michael Woodburn – dyrektor marketingu w brytyjskim oddziale Capital One – potwierdził, że jego pracodawca byłby bardziej zadowolony ze wsparcia FA Cup, ze względu na większą możliwość promocji marki. Taka transakcja miała być także bardziej korzystna ze względów finansowych.
Zlokalizowany w Nottingham oddział amerykańskiego banku, którego budżet szacuje się na ponad 200 miliardów dolarów, jest sponsorem tytularnym rozgrywek, w którym udział biorą 92. kluby z czterech najwyższych piłkarskich klas rozgrywkowych.
Choć warunki finansowe nie zostały ujawnione, szacuje się, że co rok, na konto organizatora wpłynie 4-5,5 miliona funtów. Dla porównania, rozgrywki FA Cup, które są postrzegane jako najbardziej prestiżowe krajowe zawody pucharowe, inkasują od Budweisera około 8 milionów funtów rocznie. Zgodnie z umową, FA Cup znany jest jako "FA Cup with Budweiser".