29.09.2011 17:27

Najlepsze reklamy świata?

Reklamy telewizyjne to nie tylko promocja produktów, ale małe arcydzieła. W kategorii spotów o tematyce sportowej zdecydowanym zwycięzcą jest Nike.

Każdy chciał być znanym sportowcem i poczuć, jak drży pod nim ziemia od głosu rozentuzjazmowanych kibiców. Do tego, jakby ktoś jeszcze w najważniejszych momentach naszego życia zwolnił czas, poczulibyśmy się jak w reklamie. Wszystko to okraszone znakomitą ścieżką dźwiękową – jak u Adidasa.

Znani sportowcy nie zawsze byli znani. Już od małego wiedzieli, że tylko ciężką pracą osiągną wymarzony cel. Jakie to wszystko jest proste na reklamach Nike`a.

Piłka nożna w wykonaniu Nike tworzy przyszłość. Co by było, gdyby Drogba zdobył bramkę? Nie wiadomo, ale Rooney równie dobrze mógłby być kloszardem, jak i wziętym biznesmenem. Sprawdziła się za to jedna, piłkarska prawda – kto nie wystąpi w reklamie, na końcu rzut wolny i tak wykona Cristiano Ronaldo. A te zwroty akcji – jak u Hitchcocka.

Zawodnik futbolu amerykańskiego z reklamy Nike musi grać na kodach – przebiec obok wszystkich zawodników bez szwanku i zdobyć przyłożenie trzeba umieć. A zdradził się ciągłymi zmianami ubioru.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing