Tour de France bez dopingu
Afera dopingowa związana z Lancem Armstrongiem uderza nie tylko w sportowca, ale całe kolarstwo. Czy sponsorzy odwrócą się od Tour De France?
Siedmiokrotny triumfator Tour de France został pozbawiony wszystkich wywalczonych tytułów w tym prestiżowym wyścigu kolarskim. Ujawnił jednocześnie, że doping jest chorobą, która trawi ten sport od lat.
W związku z tym powstaje pytanie, czy sponsorzy zechcą nadal wspierać TdF, promując swoje logo podczas wyścigów kolarskich.
Jak stwierdził dla SportMarketing.pl rzecznik prasowy koncernu motoryzacyjnego Skoda – Vitezslav Pelc – jego pracodawca nie zamierza rezygnować z takiej możliwości.
– Skoda ma długą tradycję w sponsorowaniu kolarstwa. Jesteśmy trzecią najstarszą marką motoryzacyjną świata, wspierając produkcję rowerów już w 1895 roku. Jako główny sponsor Tour de France jesteśmy zaangażowani w rozwój tego sportu, który angażuje miliony ludzi na całym świecie. Nadal zamierzamy wspierać te zawody w przyszłości. – mówi Pelc.