10.01.2013 11:04

T-Mobile w MLB

Przedstawiciele Major League Baseball (MLB) podpisali umowę sponsorską z amerykańskim oddziałem firmy telekomunikacyjnej T-Mobile. Liga sporo na tym zarobi.

T-Mobile w MLB

\"\"T-Mobile był również oficjalnym sponsorem i dostawcą internetu bezprzewodowego podczas targów Consumer Electronics Show (ECS) w Las Vegas. Choć warunki finansowe kontraktu nie zostały ujawnione, szacuje się, że liga zarobi przez trzy lata 125 milionów dolarów.

To pierwsza tak duża umowa tych rozgrywek, która daje MLB dużo więcej, niż współpraca T-Mobile z NBA, która warta była 25 milionów dolarów przed jej wygaśnięciem w 2011 roku.

Na obiektach w Chicago i San Francisco, gdzie kluby mają podpisane indywidualne umowy sponsorskie z innymi firmami z branży, nie będzie konfliktu interesów. Choć T-Mobile zainstaluje na nich swoje urządzenia, nie będą one oznakowane.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing