09.01.2013 12:49

Rekordowe drogie reklamy

Zgodnie z oczekiwaniami tegoroczny Super Bowl będzie rekordowy pod względem cen, za które firmy wykupywały emisję swoich spotów reklamowych. Ile kosztuje 30 sekund?

Super Bowl to zdecydowanie największe wydarzenie telewizyjne w USA. Zeszłoroczny finał rozgrywek NFL oglądało 111 milionów widzów. Tak potężna widownia to niezły kąsek dla wszystkich, którzy chcieliby wypromować swoje produkty.

Dlatego też koszty czasu antenowego przeznaczonego na reklamy z roku na rok rosną. 12 miesięcy temu za 30-sekundowy spot, który został wyemitowany w trakcie tego wyjątkowego meczu trzeba było zapłacić 3,5 miliona dolarów. W tym roku kwota ta wzrosła do średnio 4 milionów dolarów.

Przypomnijmy, że tegoroczny finał odbędzie się w Nowym Olreanie 3 lutego. Zespoły, które w nim wystąpią zostaną wyłonione w ten weekend.  

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing