07.01.2013 13:06

Ajaccio jak Beerschot

Klub piłkarski z Francji poszedł drogą obraną przez Beerschot AC i postanowił zrezygnować z długoterminowej współpracy ze sponsorem na rzecz umów doraźnych.

Ajaccio jak Beerschot

\"\"

Ajaccio AC będzie klubem, który nie podpisze kontraktu z żadnym sponsorem zainteresowanym umieszczeniem reklamy na trykotach piłkarzy na dłuższy czas. Władze klubu podobnie jak wcześniej włodarze belgijskiego Beerschot AC uznali takie podejście za przestarzałe.

Dlatego też postanowili szukać sponsorów mecz po meczu. Na każde spotkanie piłkarze mogą więc wybiegać w innych koszulkach – zależy kto akurat zaoferuje największą kwotę za umieszczenie jego logotypu na trykotach.

Pierwszym sponsorem, który zdecydował się „kupić koszulki” piłkarzy Ajaccio AC na jedno spotkanie jest portal DealOuFace.com, którego logo pojawi się na strojach piłkarzy Ajaccio podczas piątkowego meczu z PSG.  

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing