06.01.2013 12:37

„Nowa” kampania od Nike

Do tej pory Nike Football prowadziło swoją kampanię #makeitcount z udziałem gwiazd. W 2013 roku postanowiono skupić się na amatorskich piłkarzach.


Jak dotychczas kampania piłkarska Nike opierała się na gwiazdach, które dumnie spoglądały na nas z plakatów i spotów reklamowych. W 2013 roku działania w ramach #makeitcount się jednak zmieniają.

Zrezygnowano z gwiazd i na Nowy Rok zdecydowano się opublikować serię plakatów, na których inspirujące przesłania umieszczone są na tle ciekawych zdjęć z amatorskich zmagań piłkarskich. Postery pojawiły się między innymi na profilu Nike Football na Facebooku i na Twitterze.

Przesłania umieszczone na plakatach to piłkarskie obietnice noworoczne. Zobaczymy ile z nich uda się w 2013 spełnić. 




Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing