26.12.2012 12:18

Kto zyskuje na lokaucie?

O tym kto traci na kolejnych odwoływanych meczach NHL wiemy wszyscy. Kto jednak zaciera ręce na myśl o hokejowej przerwie? Przedstawiciele branż związanych z seksem.


Przerwa w rozgrywkach NHL wpływa niekorzystnie na finanse wielu organizacji i firm. Traci liga i kluby. Producenci piwa składają modły o powrót hokeistów na lodowiska bo sprzedaż złotego napoju (zwłaszcza w Kanadzie) zdecydowanie zmalała.

Nie dla wszystkich lokaut jest jednak powodem do zmartwień. Okazuje się, że kibice, którzy nie mogą oglądać hokejowych meczów decydują się spędzać ten czas z partnerkami i to najczęściej na cielesnych uciechach. Jak mówi przysłowie „jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma”.

Właściciele sklepów w seksowną bielizną w kanadyjskich miastach zacierają dłonie z radości. Tylko w październiku (kiedy rozpoczął się lokaut) utarg w tego typu placówkach w Toronto i Edmonton zwiększył się średnio o 15 procent. 

Ciekawie czy lokaut podobnie jak długotrwałe przerwy w dostawie prądu wpłynie pozytywnie także na przyrost naturalny… 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing