25.12.2012 14:46

Tak się to robi

Władze zespołu New York Red Bulls udowodniły, że świąteczne życzenia nie muszą być nudne, przewidywalne i statyczne, a mogą zaskakiwać i inspirować.


Największe gwiazdy zespołu zostały zatrudnione do stworzenia ciekawego filmiku z życzeniami dla fanów piłki nożnej w USA. Tim Cahill, Dax McCarty, Hearth Pearce i Connor Lade popisują się piłkarskimi umiejętnościami i nieco rysują.

Dzięki wykorzystaniu najnowszych technik ruch ich kończyn i piłki jest śledzony i powoduje specyficzne „rysowanie”. Technologię śledzenia ruchu wykorzystuje podczas swojej pracy także między innymi grupa szwedzkich projektantów mebli.

Zobaczcie jaki jest efekt końcowy tej produkcji. Porównując ten filmik z niskobudżetowymi i sztampowymi spotami tworzonymi w Polsce łatwo dostrzec można różnice w poziomie marketingowych działań.  

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing