22.12.2012 11:31

W święta, ale nie o świętach

Podczas Bożego Narodzenia w telewizji zadebiutują dwa nowe spoty promujące NBA. Co ciekawe nie będą one miały nic wspólnego ze świąteczną atmosferą.

\"\"

Świąteczny klip, w którym gwiazdy NBA śpiewają kolędy został opublikowany jeszcze w listopadzie. Nic więc dziwnego, że teraz kiedy święta są już bardzo blisko władze ligi zdecydowały się nie odgrzewać starych potraw lecz stworzyć zupełnie nowe spoty.

W ten sposób powstały dwa filmiki, które w święta zadebiutują w amerykańskiej telewizji lecz oprócz daty premiery nie będą miały żadnych związków z Bożym Narodzeniem. Wpisują się zaś w kampanię pod nazwą „Big” jaką prowadzi od dłuższego czasu NBA.

W jednym ze spotów swoimi przeżyciami dzieli się Spike Lee – legendarny fan New York Knicks. Drugi materiał zawiera opowieść, którą Kevin Durant snuje o swojej najwierniejszej fance – mamie. Zachęcamy do obejrzenia obu:
 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing