18.12.2012 11:11

Nowy podział sponsorów FIFA

Informowaliśmy już o tym, że zmieniono status sponsora krajowego Mistrzostw Świata organizowanych przez FIFA. Teraz zmodyfikowano także sponsora regionalnego.

\"\"
Podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej w latach 2018 i 2022 nic nie zmieni się na płaszczyźnie sponsorów globalnych. Nadal będzie to 14 firm (sześć z nich to partnerzy FIFA, a 8 z nich będzie partnerami turnieju). Zmianie ulegnie natomiast kategoria sponsora krajowego (o czym już pisaliśmy tutaj) i regionalnego. 

Od tej pory sponsorzy regionalni działać będzie w pięciu regionach: Europa, Północna i Centrala Ameryka, Ameryka Południowa, Afryka i Bliski Wschód oraz Azja. Łączna liczba partnerów nie będzie mogła przekroczyć 20 firm.

Jak łatwo więc policzyć w każdym z tych terenów status partnera regionalnego będzie mogło uzyskać nie więcej jak cztery firmy. Taki podział ma ułatwić sprzedaż praw medialnych.  

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing