Marketing Chelsea przechodzi reorganizację
Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Z takiego założenia wyszli ludzie zarządzający Chelsea Londyn, którzy chcą usprawnić pracę klubowego marketingu.
Ustępujący właśnie szef tego klubowego działu – Ben Wells – ogarnąć musiał "popularność" londyńskiego klubu na całym świecie. Nowi pracownicy "The Blues" dostaną teraz rejonizację, niczym w polskiej służbie zdrowia.
Pieczę nad marketingiem Chelsea sprawować będzie Steve Cumming, który zajmie się promocją ekipy ze Stamford Bridge na terenie Europy, Stanów Zjednoczonych oraz Ameryki Południowej. Przejmie on również część obowiązków, jakie w ciągu sześcioletniej kadencji dotyczyły jego poprzednika.
Dyrektorem zarządzającym marką Chelsea na obszarze Azji i Pacyfiku będzie Adrian New. Jego pierwszym zadaniem będzie rozwinięcie współpracy z miejscami, które podopieczni Andre Villasa-Boasa zwiedzili w ramach towarzyskiego turnieju podczas przygotowań do nowego sezonu Premiership.