12.12.2012 21:49

Tottenham chce do Stanów

Tottenham Hotspur FC rozwija swoją markę piłkarską w Stanach Zjednoczonych. Kraj z Ameryki Północnej jest dla tego klubu marketingowym priorytetem.


Jak zapowiada starszy menadżer ds. rozwoju biznesu międzynarodowego "Kogutów" – Aiden Mullaly – klub, którego jest pracownikiem obrał wektory na podbój USA. – Stany Zjednoczone są naszym celem numer jeden. – stwierdził na ostatnim spotkaniu biznesowym.

Już w tym roku drużyna wyjechała na przedsezonowe tournee po tym kraju, zwiedzając miasta, w których wsparcie dla niej jest największe. Mowa o Los Angeles, Baltimore i Nowym Jorku.

Również spora liczba sponsorów Tottenhamu ma swoje siedziby właśnie tutaj – HP, producent gier wideo EA Sports i dostawca koszulek meczowych Under Armour.

Według wstępnych szacunków, na chwilę obecną klub ma w USA około 6 milionów zarejestrowanych fanów. Podjęte zostały w związku z tym liczne inicjatywy marketingowe.

W przyszłym roku angielska ekipa wyjedzie do Azji, ale powróci do Stanów Zjednoczonych w 2014 roku.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing