NBA świętuje pierwszy miliard
Filmy umieszczane na oficjalnym kanale NBA na portalu YouTube oglądane były już ponad miliard razy. Koszykarska liga postanowiła uczcić to wydarzenie.
Stworzono więc spot, który stanowi kompilację najpopularniejszych i najciekawszych filmików, które do tej pory umieszczono na serwerach YouTube. Miliard wyświetleń dla kanału NBA to rekord – żadna inna liga nie może pochwalić się takimi wynikami.
Nic dziwnego. NBA jako pierwsza liga na świecie założyła swój oficjalny kanał na tym portalu. Zrobiła to już w 2007 roku. Od tamtej pory koszykarskie materiały wideo stale zyskują popularność.
Zresztą na polu innych mediów społecznościowych NBA także radzi sobie świetnie. Łączna suma internautów lubiących i śledzących profile NBA na Facebooku, Twitterze, Sina Weibo i innych tego typu serwisach wynosi już ponad 325 milionów.
Co więcej NBA było pierwszą ligą, która przekroczyła liczbę 5 milionów śledzących na Twitterze. Aktualnie ma ich już ponad 6,3 miliona – inne organizacje tego typu mogłyby się wiele od NBA nauczyć.